Je hebt wettelijk het recht om jouw bestelling, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Maak je gebruik van jouw retourrecht, dan krijg je van ons het gehele aankoopbedrag inclusief verzendkosten, plus de gemaakte retourkosten (zie onderaan deze pagina voor meer informatie) binnen 14 dagen na de retourmelding teruggestort op jouw rekening.
Ons retouradres is:
Brillie - Retour
Nieuwstraat 52
1941JG Beverwijk
Nederland
Retourneren doe je zo:
- Download hier ons retourformulier, print 'm, vul 'm volledig in en stop deze in het doosje waarin je jouw Brillie(s) hebt ontvangen. Retourneer jouw Brillie(s) alsjeblieft in het doosje waarin je 'm/ze hebt ontvangen. Scheelt jou ook weer geld en moeite.
- Lever het pakketje af bij een PostNL-punt en laat 'm naar ons versturen als 'Brievenbuspakje'. Dit kost je normaal gesproken €4.10.
- Als je het pakket bij een PostNL-punt hebt afgegeven, krijg je hier een bewijs van. Bewaar dit bewijs van verzending goed. Mocht het pakketje om één of andere reden niet bij ons aankomen, kun je altijd aantonen dat het pakketje wél verzonden is.
- Je krijgt van ons, na ontvangst en goedkeuring van jouw retourzending, het aankoopbedrag terug - en de gemaakte retourkosten.
Onze retourvoorwaarden:
• Stuur het ingevulde retourformulier mee met de retourzending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld, kunnen we de retouraanvraag niet, of vertraagd, in behandeling nemen.
• Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet de teruggestuurde kit in originele staat (plastic en doos intact) en voorzien van labels geretourneerd worden.
• De kit mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
• Een retourzending dient te zijn voorzien van een Track & Trace-code. Bewaar ook het verzendbewijs dat je krijgt bij het pakketpunt.
Status van jouw retour
Op het moment dat we jouw retour ontvangen hebben, ontvang je van ons een e-mail. En zullen wij er voor zorgen dat jij het terug te ontvangen bedrag binnen een week op jouw rekening hebt staan.
Garantie
Wij doen altijd onze uiterste best om de kwaliteit van onze kits te waarborgen. En omdat we daar dag en nacht mee bezig zijn, durven we ook de volle verantwoordelijkheid te nemen wanneer de kwaliteit onvoldoende is. Als een kit aan ons geretourneerd is, gaat ons beoordelingsteam ermee aan de slag en hoor je binnen 5 werkdagen of je klacht gegrond is.
Heb je een nieuwe/andere Brillie nodig? Of is er een andere reden dat je je bestelling nogmaals wenst te ontvangen? Dan kun je dit op het retourformulier vermelden. Wil je bijvoorbeeld 2 of meer Brillies retourneren, en wil je er hier maar 1 voor terug, en het restbedrag terugbetaald krijgen; meld dit dan ook even extra in een bericht aan ons, of op het retourformulier zelf.